23 Maj 2011

Jahopp, hallå i stugan.
Då är det sista veckan innan jag och min kära familj åker till Menorca. Om det ens blir av med tanke på att Island har haft vulkanutbrott och det kan påverka våra luftrum här i Sverige... Åååååh ångest, jag vill så gärna komma iväg :(
Har längtat efter denna resan i över ett halv år, usch vad ledsen jag blir om det ställs in.

Imorgon har jag mitt absolut sista matteprov någonsin, spännande, nervöst och oootroligt skönt. Vi får hålla tummarna att det går bra. Annars rullar livet på, vi kanske ska skaffa två kattungar till sommar. Och snart tar min älskling studenten. Sommaren är allt nära nu och på något sett känns det ändå långt borta. Det är nog för att jag är nojig över Menorca resan, vill så himla gärna dit... :( Aja, finns inget jag kan göra..

Ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0