14/05/2011

Hallå i rutan.

Idag har jag släppt lös på min bättre hälft och han ska vara med sina killkompisar medan jag sitter hemma och kör i mig lite fett med familjen. Jag känner mig själv och är så svartsjukt att jag nästan vill slå mig själv, men jag litar på min kära Sebastian, även om jag egentligen vill att han ska spendera denna lördagkväll med mig... morrrr* Haha sluta nojja nu Åsa.

I've got the most amazing boyfriend ever and I'm starting to think that I might be the happiest girl in the world.


Tillbaka till min händelserika lördag. ikväll ska jag sitta i en fisljummen soffa med mina älskade föräldrar och titta på Melodifestivalen, fun fun fun fun. I bakhuvudet sägs det att jag borde plugga inför matte nationella men jag vet att det aldrig kommer inträffa så skit samma. Förra helgen fyllde min kära bror år, 21 år för att vara exakt, och det firades på en resturang med buffé och det var svin gott. 7 sorters tårtor bådar aldrig gott för figuren må ni tro.
Snart bär det av till Menorca också, men innan dess massa prov och ångest i skolan. När jag väl är hemma från min hääärliga semester blir det till att fira min älskling student. Själv har jag 2 år kvar innan jag får uppleva den lyckan men what the hell. Det lär nog bli två grymma år, I hope.

Ja.. vad gör jag nu för tiden egentligen. Jag går i skolan, leker massa med Sebastian,träffar vänner, tränar, äter mat, kissar.. Det finns faktiskt inget jag vill ändra på, förvånansvärt med tanke på att mitt liv kanske saknar variation men för mig passar det perfekt. Nu ska jag återgå till TV tittandet och kvällsmats ätandet. Ha en trevlig Lördag.

en liten bild på mig och min fina pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0