Tisdag

Jahaja. hej!

Nu har jag kommit hem från en dag på TORP köpcentrum. Sommarrean var i full rulle men jag kan tyvärr inte säga att det hade så mycket att erbjuda som föll i min smak. Bara lite halvtaskiga klänningar och randiga tröjor. Men lite fick jag allt med mig hem, bland annat en sommar jacka som jag Ä-L-S-K-A-R. hihi nöjd.

På torsdag åker jag och sebastian ner till halmstad och blir nog där över helgen. Iaf över midsommar. Har även tjänat lite pengar vilket är skönt nu under sommaren. Annars är det bra med mig, Jag och Hanna har kommit igång med träningen igen efter alla slutprov i skolan som gjorde att man inte riktigt hann med gymmet. Sommarvädret är la inget att hurra för men att vara ledig är aldrig fel.

Nu ska jag titta lite film innan jag åker hem till älskling. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0