23/06/2011

Jaha, då var det snart dags för en roadtrip till Halmstad med Älskling & co. Ska bli jätte härligt att komma iväg, se något nytt, ha kul och bara njuta. Har precis packat klart, blev inte så mycket, men jag tror jag överlever på det. det blir ju bara 2-3 dagar så vitt jag vet.

Jag har även nyss ätit grillat, mummaaa, blev kotletter, rödvinsås med färskpotatis, en stor favorit hos min mage. Så nu är jag mätt och belåten. Jag och Hanna har även tränat idag, så himla skönt.

Just precis nu så sitter jag och kollar på Beck, oooh me like very much...
Nemen nu ska jag gå ner och vara med min fina familj lite innan jag försvinner under hela midsommar helgen. Ha en fin midsommar och ät mycket jordgubbar och sitt uppe sent med dem ni gillar och bara skratta! uppskatta varandra! hihi, poss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0