Tisdag

Godmorgon alla barn.
Jag vaknade oacceptabelt tidigt denna tisdagsmorgon, nåväl, ska nog ta och göra mig en rejäl frukost. Har träningsvärk i magen efter gårdagens 2 gympass, ohärligt vill jag påstå. Senare ikväll ska jag vara med min älskling samt Anna & Sebastian. Det blir bio för hela slanten, vi ska se Devil som verkar vara en kalas film, lite små läskig men som tur är har jag en hand att krama ihjäl, score!

Ey, förra tisdagen var jag också på bio...? fan är detta för jävla trend igentligen. Åh juste, Jag gymmade ju igår (2ggr!!), träningen är igång på allvar nu och till hjälp har jag min fina vän Hanna. Det är inte många som springer på löpbandet samtidigt som man sjunger "huuuvud, axlar, knä & tåååå, knää & tååå!"

Devil trailer.


Kommentarer
Postat av: hanna

Hahahahah vi är one of a kind!

2011-01-04 @ 15:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0