Söndag

Jag får la dra en liten helg-resumé!

Fredag var jag med anna och killarna och åkte till stig center och bowlade, träffade många gamla vänner där vilket var jätte kul att äntligen få träffa dem igen. Sedan drog vi hem och köpte massa gotti gott som vi tryckte i oss till 2 filmer vi såg under kvällen.

Lördag vaknade jag upp hos min going med anna & co. Vi gjorde frukost och tog det lugnt, sedan drog jag hem för att förbereda mig inför kvällen då vi skulle skaka rumpan! Så ja återvände till min going efter några timmar och möttes av underbara människor, riktigt härliga filurer. Riktigt rolig kväll.

Söndag vaknade jag upp hos min going igen, love love love. Vi har myst och segat oss genom hela dagen och jag kom ganska nyss hem för att om en halvtimme blir det gymmet med Hanna! Jag är så obeskrivligt trött att jag verkligen fruktar detta gympasset, jag har ju tryckt i mig massa godsaker under helgen så känner extra mycket press, FML.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0