Onsdag

Vaknade upp hos min going i morse efter en lång natt. Vi var ju som sagt på bio igår kväll, och den var minst sagt läskig, jag spenderade ungefär 45% av bion i luften för jag flög upp ur stolen varje gång något hände, och det hände en hel del vill jag påstå. Tycker alla borde dra sig till bion och se den om man gillar skräckfilmer.

Idag ska jag däremot bränna fett med Hanna! två timmars hårt arbete har vi framför oss, det lär nog gå bra. Hon har förresten namnsdag idag min lilla mupp! Grattis Hanna! tro icke jag glömt det, står så fint i min almenacka.

Pappa står och gör pizza och jag tror faktiskt inte jag hinner äta innan jag ska gymma så är lite sadface över det, är ju så himla sugen på pizza nu. Nåväl, nu ska jag återgå till mitt datasittande en stund innan det bär av till gymmet.


Kommentarer
Postat av: hanna

Naaaaaaaaw :D TACK!

2011-01-05 @ 23:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0