Monday

Hej o hå, började dagen med en liten försening men det verkade inte göra något eftersom vi ändå bara skulle sitta på en föreläsning som började lite segt så hann. Sedan efter skolan drog jag till gymmet dit hanna kom efter ett tag, skönt att träffa den spillevinken igen, lovelovelove. Och nu sitter jag här i sängen och kollar på väääääärldens bästa Friends. Har sett dem hela mitt liv och kan nog alla avsnitt utantill, trots detta är det alltid lika mysigt att titta på det.

Jag sitter också och saknar min kärleksmums. Här tar kärleksmumsen en mänsklig form, alltså menar jag inte en bakelse, som många av er kanske fick en bild i huvudet av. flera hundra mil ifrån mig och jag har släppt flera krokodil tårar, mes? javisst, kär? javisst.

Nej, nu ska jag återgå till friends-tittandet och snart unna mig lite kvällsmat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0