klockan är kvällen

Nu när jag smällt i mig både kalkon och blåbärspaj så vill jag nog påstå att jag är redigt mätt. Nu sitter jag och taggar upp mig för ett rejält jobbigt gym pass imorgon med världens sämsta(bästa) Hanna! Vi har så enormt kul när vi tränar så alla som vill komma igång och träna tycker jag ska dra med en vän som ni känner er 100% bekväma med. Jag och Hanna kan svetta och skratta tillsammans till döden, jag skojar inte, nåväl, vi är ju systrar.

Jag kan ju gå igenom lite med vad jag sysslar med på gymmet. Jag tränar upp min koniditon och bränner fett, ingen styrketräning då med andra ord. Det kan dock vara bra att kombinera styrketräning med konditions träning. Och för att förbränna fett använder jag mig av långsam träning, dvs gå/jogga på löpbanden. Fett bränns endast bort med långsam träning så att springa sig äckligt trött och tro att det bränner fett så tror man fel. men spring på ifall ni vill förbättra konditionen.

Att gå i en snabb takt på löpbandet i 40 min minst gör att man får en grym träning för magen och ben. Så vill ni ha en slimmad mage så satsa på långsam träning så kommer ni allt få bort en hel del av eran mage om det är den ni vill ha bort.


Kommentarer
Postat av: hanna

åh jag älskar våra gympass, vi är ju bara bäst!

2011-01-09 @ 01:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0