I just shit my pants dude

Nu har jag tryckt i mig lite middag och ska snarast hoppa in i duschen.
Anna kommer hit lite senare under kvällen och sedan bär det av in till stan.
Nu vill jag faktiskt att julen ska vara över, vintern kan få ligga i lite till, fast en mildare vinter men plusgrader. Sedan i slutet på februari kan vintern försvinna. Jag tror allt mitt julpynt ryker nu till helgen.

Imorgon blir det att dra till gymmet med hanna, jag har bestämt att vi ska gymma i två timmar, vi får se hur det går, men jag vet att vi kommer peppa varandra tills all svett som någonsin existerat i våra kroppar hänger i våra pannor. Kanske drar med mig boxningshanskarna också. Tro det eller ej men både jag och hanna är grymma när det gäller att slå på varandra, undra varför?

Nää nu ska jag hoppa in i duschen, ha en skön tisdagskväll.

Kommentarer
Postat av: hanna

oh herrejisses, två timmar?! Nåja, det blir två roliga timmar iaf :D ta med dem, är jättesugen på att slå dig! <3

2011-01-05 @ 02:26:30
Postat av: Olivia

Fyfan vilken jävla snygg kropp du har kvinna!!

2011-02-02 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0