Eftermiddag

Då var det onsdag eftermiddag, nu har jag suttit ett bra tag och skrivit på min historia inlämning. Jag älskar verkligen historia, kan aldrig få nog av det, så jag klagar faktiskt inte. Men det är klart det är trist att sitta och göra läxor när det finns mycket annat kul att göra. Jag ska snart slänga mig i duschen innan jag åker iväg till nödinge för att handla lite träningsprylar samt handla lite käk. Sedan åker jag hem till min sötröv och sover där.

Imorgon blire gymmet och göra klart historian, looking forward to it. Förresten Hanna, hör av dig om du kan gymma med mig imorgon. Skulle vara så mycket roligare.

Jag tycker, att om man kan se ut som en fisk, så ska man se ut som en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0