16 februari

Hallå i stugan!
Efter ett extremt långt uppehåll kände jag mig änna tvungen att skriva något smått intressant här på the blogg. Jag har ju ett skönt sportlov för tillfället som jag försöker njuta så gott jag kan av. I förrgår var det alla hjärtans dag och mitt hjärta hade bokat bord på en jätte mysig resturang och där åt vi vitlöksbröd, oxfyle och delade på en "alla hjärtans dag dessert". Fick även en bukett med rosor av min käraste, åh blev så glad! lovelovelove. Så jag hade världens finaste alla hjärtans dag.

Min kära kompis Kajsa har hunnit fylla 17 också! Gratulationer till henne, hoppas du hade en underbar födelsedag.

Idag är det onsdag och jag vaknade upp hemma hos min Basse, blev körd hem och nu sitter jag här och har nyss käkat lite, i eftermiddag blire gym och efter det träffas jag nog my sweetheart igen. Hoppas ni alla har ett skönt lov.

Signing out.

Kommentarer
Postat av: juliaa

tror du att du kan hjälpa mig med en design igen? :)

du hjälpte mig med min tidigare blogg, xjuulia.blogg.se :) puss

2011-02-16 @ 16:36:49
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Knasa

Tack Åsa :D !

2011-02-19 @ 13:30:35
URL: http://knasathok.blogg.se/
Postat av: Larry

Vadå "oxfyle"?



Vad sjutton är oxfyle????



Kan ge mig fan på att du har en Ifone4 också...

2012-01-14 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0