Kanske borde dra igång gamla bettan igen

Jag må vara en slöfock men jag kan ju iaf dela med mig av det. Det lär inte hända något fantastiskt och underbart men jag kan iaf ha detta som utväg om jag vill skriva om något som jag anser vara vettigt. Lite kul är det allt att dela med sig av sitt fruktansvärda intressanta liv.

Well, my boyfriend, OH YEAH, I have one of those, är på jöbbet och tjänar pengar så han kan bjuda mig på middag. :D Jag sitter här framför datan och torkar ögonen lite, fast nu ville daddy cool ha hjälp där ute, oh no. Men vad gör man inte för sin snutte familj. Better get out and work my asss off.

Sedan blir det till att övningsköra, hallelujah. Inte direkt favorit grejen att göra enligt mig, I was not born to drive a car. Fast pappa säger att alla kan lära sig köra bil även om vissa är bättre än alla. Tror han syftar på att jag kanske tillhör den gruppen som borde hålla sig borta från trafiken.

Såhär ser jag ut nu för tiden, har jag för mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0