Godmorgon

Hallå kära ni.

Idag vaknade jag upp bredvid min alldeles egna sebastian, men han åkte ganska snabbt till skolan medan jag själv låg kvar i sängen å gotta mig. Men snart ska jag också bege mig mot skolan, börjar 12:30... Mitt påsklov var väl behövt men känns som det inte gjorde någon nytta mot min skoltrötta kropp. Blev bara värre, hallelujah. Och snart börjar alla nationella i skolan, ska bli så skönt när allt är överstökat.

Och i slutet av Maj åker jag ju till Menorca precis som jag gjorde förra året, fy va härligt, världens finaste ö. Sedan kommer jag tillbaka och då blir det till att fira min gullrumpas student och sedan få sommarlov. Hoppas jag får ett sommarlov, hoppas hoppas HOPPAS!!!

Nåväl, nu ska jag stoppa i mig något så jag orkar stå mig hela dagen i skolan. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0