Tisdag

Känns som att varje tisdag skriver jag "jahopp då va det tisdag igen".
Så nu låter jag er inse det själva, det är så man lär sig, det säger maliheh iaf.
Har vart en bajs-lång dag i skolan. Asså tänk er världens längsta bajskorvv, typ så lång va den.
Fatta långtråkigt.
Men hemresan va faktiskt ganska smärtfri, hamnade ju med massa ale-bor för en gång skull, bl.a. Josse världens bästa larsson.
Kom hem efter 1 timmas bussresande, somna min rumpa?- nej varför tror ni det?!
åhej åhå snart är det torsdag, vilket innebär danmark. Mp10a ska på konsutställning, jag menar, tagga 8 timmar bussresa sammanlagt. Vem längtar inte ?
Nu fick ni text i alla möjliga former.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0