Studdy - sunday

Yepp så ligger det till, har isolerat mig från omvärlden och lagt på ett kol i allt plugg som har legat och väntat på mig hela helgen. fett skönt att få gjort allt. Precis skickat in en recension till Ulfis, Nu blir det 20 sidor i Historia boken om forntiden. Tur att jag är intresserad av historia annars hade jag nog lagt en fet bajskorv i den boken.
Så dagens uppdatering blir nog ändå bra, tror jag. I varje plugg-paus så kan jag bjuda på lie uppdatering.

Igår va jag ju hos anna, det va skit trevligt. Ni kanske såg att vi hade ganska kul framför datorn. åt massa god mat och blev drygt 5 kilo tjockare. sitter fint på midjan må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0