Söndagen

Vaknade upp bredvid en dödssjuk pojkvän, hela han är en stor snorkråka för tillfället.
Mysigt? ja. jag tycker faktiskt det.
Vi Gav våra magar en god frukost och glodde lite television.
Sedan vid 12:30 kom brorsan och hämtade mig för vi skulle ha Kusinträff hos farmor.
Jag hade fått för mig att det va på lördag?  men icke san icke.
Tur det, härligt att se alla kusiner goa och glada. som alltid. Älskar min släkt av hela mitt hjärta.
Så jävla härliga allihopa.

Nu är jag hemma, mätt och belåten av all tårta och alla bullar. Nu luktar det kött i mitt hus, och det väntar en god söndagsmiddag. åååh fy i brallan va gott.
Hoppas eran helg vart lika mysig och underhållande som min.

I Love my famliy, I love my boy, I love food, I love my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0