rubrik

go'dag.
nu sitter jag och skriver ett brev till Ulf min mediekunskaps lärare.
Brist på saker att skriva men det är la bara att babbla på om hur man älskar mat och att man spenderar mycket av sin tid på toaletten. hej & hå.
Kom hem tidigare än vad jag trodde, vi har ju sköna ellen i datakunskap så när man gjort klart uppgiften så får man dra, och det gick fort så hann med den tidigare bussen.
Inställd historia imorgon med så börjar en ganska okej tid.. Kanske inte borde skriva dedn nu efter att jag skrivit ina två tidigare tider... remember? 12:30 & 11:15.

Haha nej skämt osido. Tryckte precis i mig en hel rad av marabou. vatten vatten vatten!
galet va törstug jag blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0