Onsdag

Godmorgon godmorgon.
Snart kommer jag sitta som bänkad framför matteboken så jag försöker njuta av min fria stund så bra som möjligt.
Bara jag och Jenni i skolan, where the hell is everybody?
Nåväl, idag fyller Totte 16 år, stora gratulationer till honom, hoppas du får massa fina presenter!
Idag är det en ganska lång dag i skolan, snåla raster och långa lektioner. blää
Men åker ju med föräldrarna hem sedan så slipper iaf bajs långa köer påvägen hem i en buss.
Drar hem och käkar och pendlar sedan vidare till Gustav.
Det är ürhärligt väder, röv kallt, men fint väder. Så jag tänker tvinga ut honom på en lång promenad.

edit. Josse Larsson, om du ser detta, NÄR FAN FÅR JAG GE DIG EN BAMSE KRAM!?


Kommentarer
Postat av: Josse

hihi, min pudding!!

du ska få ge mig en bamsekram fort som attan!!

typ inom en minut hade varit underbart..

fast typ omöjligt :(

2010-09-29 @ 12:50:52
URL: http://josefiinmlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0