knäckebröd

Ja, tack gode gud för knäckebröd. Med dagens bajs mat i skolan kände jag att knäckebröd va ända utvägen.

Snart äre datorkunskap , inte haft det på galet längte så ska bli wünderbart. Hoppas att jag får reda på hur det gick på Word provet. Ska bli spännande att se vad vi börjar med för nytt.

Har aldrig suttit på en så seg matte lektion någonsin som jag gjorde idag. den tog fan aldrig slut och talen var exakt likadana allihop. bajs bajs bajs.

Näää. nu börjar jag snart så blir att packa ihop datan och springa upp till salen, puss

Kommentarer
Postat av: hanna

alltid lika kul att gå in på blogg.se och se att man fått en kommentar från åsa, extremt uppmuntrande!

2010-09-29 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0