Fredag

Ja! då var det fredag igen. Och imorgon kommer det vara måndag.
Ni måste hålla med om att när det är måndag känns det som man precis åkte hem från skolan och hade helgen framför sig. Värsta känslan i världen. Förutom när man är bajsinödig och är mitt ute i skogen utan papper. No-shit moment.

Förövrigt blir det tacos idag, inte ätit det på år och dagar så det ska bli mumsigt. Förhoppningsvis hinner min pojkvän också käka hos mig. Hoppas fan det, han äter ju aldrig riktig mat hemma hos sig, han ska bli stor och stark tack vare mig.  Och med det ville jag få sagt att jag är världens bästa människa. no doubt.
Åhåhåå, snart svenska och jag ska få läsa lite bok. En bok skriven av Philip Pullman.. Lite humor i vardagen.

Edit. Grattis till Josefin Larsson som fyller 17 idag. Min pensionär. Love her.

Kommentarer
Postat av: josse

tack min skitunge <3

2010-09-24 @ 16:49:01
URL: http://josefiinmlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0