En baguett och massa snack senare.

Nu kom jag nyss innanför dörren efter en helt underbart trevlig dag med Sophia i stan.
finns aldrig en sekund då vi inte har något att prata om, och inte nog med det, vi hade en hel del att ta igen.
Vi är ju vana att umgås varje dag flera år i rad. Men nu har skolan separerat oss men jag är mycket tacksam att vi fortfarande träffas då & då. Tack för idag Sophia, Love you sweety.

Nu blir det plugg, plugg & mera plugg. Är så trött att ha så mycket skit i Engelska varje vecka. Jag orkar verkligen inte. Säg inte att jag håller på att bli skoltrött?!
Aja, ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: EVE OFC!!

Skoltrött blev jag första dagen. :)

MUMS FILLIBABBA!

2010-09-27 @ 21:30:51
URL: http://eveisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0