20:44

Då lider söndagen mot sitt slut och en ny vecka mot sin början.
Ganska mycket i skolan denna veckan så hoppas jag inte blir allt för inklistrad.
Vi får ju våra datorer på tisdag, ska bli underhållande att ha något att pilla med på lektioner då man inte orkar lyssna på det ortoligt intressanta och lärorika läraren säger.

Har nog 8 myggbett på mina ben, jag blir ALRDIG biten av myggor. Så jag blir glad när dem biter mig. För dem föredrar tydligen hellre att svälta än att dricka mitt blod. blir ju aldrig biten även om jag ligger ute naken mitt i skogen. Men nu har jag 8 stycken, eller så är det gustav som har bitit mig inatt för jag fick dem när jag sov hos han..
dilemma det här.

Gonatt nu kära ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0