-

Fullständigt namn? Åsa Emma Judith Gustafsson
Exakt ålder? -  15 och 11 månader.
Vart bor du? - Alafors
Bor tillsammans med? - Mami, Papi, ena brorsan.
Färg på ditt hus? - tegelfärg!
När är du född? - 28 oktober 1994
Klass? - Mp10a
Vilket år tar du studenten? - 2013
Något jobb? -  studerar
När ska du sova ikväll? - när jag blir trötter.
Duschat idag? - FUCK NO!
Kramat någon idag? - ajjemänsan
Pussat någon idag? - eh, min katt.
Dagens klädsel? - vem fan bryr sig ...
Dagens sötnos? - Evvvvvelina
Har du många vänner? - Ja, hysteriskt många, ni vet, jag äter vänner till lunch.
Hur många har du kysst? - ska kolla i mitt räknehäfte.
Vem kramade du senast? - Evelina
Hur många har varit otrogna med dig? - inga hoppas jag.
Har du pojk-/flickvän? - Absolut
Vem pratade du med i telefon senast? - Ida
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  mobilen ligger vid tv:n, om ni går dit får ni veta.

Kommentarer
Postat av: Eve!!! :D

SÖTNOS!!!!!!!!! <3

2010-09-16 @ 18:44:42
URL: http://eveisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0