Weekend 15-17 oktober.

Min Fredag spenderades hos Rickard, hela gänget firade nämligen hans 18-års dag!
Började kvällen med gott käk hemma hos rickard och laddade upp för en fartfylld kväll.
Sedan drog vi vidare ut och jävlar va kul vi hade det, en riktig toppen kväll.
Blev även efterfest hos Gustav där alla tjötade och smällde av, haha!
Tack allihopa för en sjuk natt!

lördagen vaknade man upp och mådde som amn förkänade, trött som satan och fötterna va lagom sega.
Gick iaf iväg och köpte frukost med Gustav & Ralf, jätte mysigt när det var sådär småkallt och frosten glittrade av solen.

Nu, söndag, städa/plugga/sega dagen, så har jag städat, köpt present till brorsan och ska snart börja plugga.
Uppdateringen har definitivt drabbats av denna helgen och att min lust att blogga minskat, känner att jag itne får någon respons från bloggen längre så finner ingen drivkraft.

Får se vad som händer med denna bloggen helt enkelt, har som sagt några beställningar kvar att fixa.

Hugs'



Kommentarer
Postat av: Knasa

min favorit blogg får absolut inte läggas ner lilla ÅsaGåsa :'o !

2010-10-17 @ 19:45:25
URL: http://knasathok.blogg.se/
Postat av: julia

din blogg är grymt bra åsa! jag läser den dagligen! :)

2010-10-17 @ 19:57:25
URL: http://xjuulia.blogg.se/
Postat av: Eve! :D

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH LÄSER DEN VARJE DAG, SKA FÖRSÖKA KOMMENTERA MERA DÅRÅ! <3

2010-10-17 @ 22:28:51
URL: http://eveisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0