Svenska lektion

Nu sitter jag på svenska lektionen med Evelina och pluggar Grammatik.
Vi blev klara så nu sitter vi på fri hand och gör lite allt möjligt.
Det är så skönt att ha Evelina, hon gör allt så jävla roligt, massa bonus poäng på bästa Eve.
Sedan har vi engelska och rörlig bild, undrar om vi kommer igång med musikvideon idag, jag tror dock det blir lite svårt med tanke på att vi inte har någon rekvisita.
Men vi har schema lagt klart hela inspelningen så jag tror vi är så gott som klara med förberedelserna.

'

ser det inte ut som att det växer långt hår ur mina öron?

kul... jag är kul..


Kommentarer
Postat av: Eve!!! :D

Gud så underbar du är!

Vi är bääääst! <3

2010-10-11 @ 10:23:45
URL: http://eveisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0