Söndag i all sin ära

Hejsan hoppsan.
Denna dagen har vart ubermysig och har spenderat den med Mann, ich liebe.
Hur som helst vaknade vi och tog en god frukost,
Och efter detta skulle vi av stor förvåning ut och plocka svamp.
En upplevelse jag under hela min uppväxt undvikit men trots detta blev det svamplockning med Gustav & co.

Jag har nog aldrig snubblat över så många granar och fått så många grenar uppkörda i ögonen som jag fått denna dagen. Och inte nog med det, jag gick ju runt med en slags djurpark på hela mig, om jag inte hade flugor under tröjan var det spindlar. Men, dem va bra sällskap medan jag gick vilse.
Och sen fick jag för mig att det var en bra idé att gå igenom en vrål tät skog istället för att ta vägen som gick bredvid. " genväg " tänkte jag. "idiot" tänkte skogen..
Men jag fick ihop en hel hink med svamp! förgäves.. jag gillar ju fan inte svamp.. doh.

Nu blir det film med familjen. Iron man 2, varför vet jag inte men ska bli underbart att mysa ner sig i soffan med min kärleksfulla familj och dela lite goa skratt samt smyg fjärta lite då och då.

Gonatt kära ni.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAH, kom och tänka på när vi orientera, och gick igenom värsta träsket för att komma till en kontroll, och på tillbakavägen såg vi att det gick en stig precis brevid! Hahahahahah minnen <3

2010-10-03 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0