Onsdag 27 oktober 2010

Hejsan allihopa!

Nu sitter jag på datorkunskapen och har gjort klart min övning, gick på en halvtimma och Ellen sa att jag definitivt kommer klara provet imon så jag sitter här med ett sånt där löjligt leende och är lite smått nöjd över mig själv.
Denna dagen började med 2 av mina grymt nära vänner, Först träffa jag Hanna von Jätte unicorn Gustafsson och sedan hoppade min vackra josefin på bussen, och hon och jag snackade hela vägen till skolan, super skönt.

Sedan blir det hem efter skolan och göra en engelska recension, plugga för Historia & Svenska provet, göra historia inlämningen. Det ska bli... eh.. ganska.. super..tråkigt.

Nåväl, nu ska jag sitta och tracka mina vänner som håller på med uppgiften.
bye


Kommentarer
Postat av: Knasa

Jag vill ju också träffa dig jööö!

2010-10-27 @ 16:23:19
URL: http://knasathok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0