Lördag

Hej å hå!
Denna lördagen började med en tur in till stan, fick köpt jacka, skor, småprylar och linne.
Sånt jag behövde så det va skönt att få det gjort.
Kom nyss hem och har duschat och sitter nu och tar det lurre framför datorn.
i eftermiddag blir det middag med hela min familj, ska bli jätte mysigt, och gott! mat..mat..mat..

Efter detta blir det Gustav som står på tur så jag beger mig till honom och så får vi se vad som sker ikväll.
Hoppas det blir något trevligt.

fredag.
Gårdagens bloggning var la inte direkt årets upplevelse. Ni fick ett godmorgon och ett hejdå. inget att hurra för men alltid något.
Men Igår så var jag iaf i skolan, åkte hem, käkade lite mat och sedan åkte jag hem till Gustav. Blev till att ta det lygnt och göra varma mackor i ugnen, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0