Nattbio med G

Det blir 23:00 bion med Gustav, Due date ska vi se som sagt och det ska bli mysigt.
Jag känner verkligen för bio, ganska längesedan nu faktiskt, fast jag ska ju inte klaga eftersom 50% av min sommar spenderades ungefär på bergakungen.  Och det ahr ju kommit massa goa filmer man måste pallra sig in i stan för att se på. Kajsa min mumsiga mumsbit ska vi se Saw 3D nästa helg?
Även paranormal activity 2 är la en film man känner sig tvungen att se.

 

Nu är ju vintermörkret här, and I love it, finns inget mysigare än lite frost och totalt mörker och massa lampor/ljus. Vintern är väl välkommen från min del, ta oss bara inte med storm och när det blir mars får gärna vintern börja kapa av. Men gott folk, det är bara att inse, vintern står bakom husknuten så på med mössan och vantarna så kommer ni nog överleva 2010 istid.

Nu måste jag kila till bussen, kram!


Kommentarer
Postat av: Eve! :D

Gå och titta på Jackass 3D, jag tror, eller nej, jag veeeeet, att det är något i din stil! :D

2010-11-06 @ 21:44:32
URL: http://eveisaksson.blogg.se/
Postat av: Knasa

hihihihihihihhihihihi, kanske det :DDDD !

2010-11-06 @ 23:36:04
URL: http://knasathok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0