Torsdag-kväll

Jaa. efter denna hel fullspäckade kväll med kalabalik och frustrerade ale-bor har vi härmed återfått våran ström.
Det har åskat och blixtrat hela eftermiddagen och tydligen har det varit någon brand så hela ales ström slogs ut.

whatever, jag gjorde det bästa av situationen.
Såhär se ett liv ut för åsa en torsdagskväll utan ström:

Gå ut på gräsmattan med storebrorsan och härma åksan (resulterar i ganska knasiga läten)
Käka lite gräslök....
jaga katter, (inser hur fruktansvärt långsam jag är)
diskutera över telefonen med hanna om hur förbaskatt sura vi är på att vi ej har ström.
Käka lite mer gräslök.
Föreslog lite lekar såsom twister och monopol för familjen, förslagen var dock inget min familj nappade på (!?!)
käka lite mer gräslök..
återigen snacka med hanna om hur läge vi u vart utan ström.
påväg att stoppa gräslök i munnen igen men inser då att det faktiskt inte är gott..

Nu blir det .. eh... jag vet inte, men ha en fortsatt trevlig kväll. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0