Måndag

Denna härliga veckostart började med en försovning,
Så drabbades av småpanik eftersom jag visste att sophia skulle komma om 10 min.
så checkade om hon va vaken, så visade det sig att hon ställt upp för mig och också försovit sig.
Men vi kom inte allt för sent, 5 minuter tror jag bara, I'm damn proud.

Sedan åkte alla 9:or på skolan på teater, den va skum men intressant att se.
Jag älskade musiken som dem spela, just för att det va lite kusligt, man fick en sjuk känsla i magen.
Det va lite likt Dexter, det va nog därför jag gillade det lite grann. I love dexter.

Nu äter jag Kex Choklad och ska nog ta en panodil, min dumma mage vägrar repa sig efter helgens bravader, som också bestod av magont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0