hehe

Är du som person..
Arrogant:
vet inte
Osäker: näe det tycker jag inte
Trött: nej!
Intressant: ja, så intressant som en människa kan bli
Smart: IQ hälsena?
Barnslig: det kan ni ge er fan på
Liten: nej
Lätt: eh? vadå lätt...
Skoltrött: nej skolan är ju som ett lyckopiller !
Rolig: ja helt otroligt rolig.
Pratglad: ja
Frågvis: beror la på
Hälsosam: ja, sallad e fan bästa som finns
Blyg: ja i vissa fall
Vegetarian: nej
Besatt: av blommor och bin ja
Filosofisk: jag gillar varken fil eller fisk så nej.

Har du..

Gjort bort dig rejält: räknas att kissa på sig på en toalett är man va 5? typ 1000 gånger? I'm awesome
Bra självförtroende: inget märkvärdigt nej
Komplex: ja jag menar det är så vackert att väga 20 kg .
Kysst någon: nej, beblandning med människor kan orsaka smittspridningar inom individens kropp.
Tagit nakenbilder: ja? fett kul :D try it.
Sagt jag älskar dig till någon idag: sa det till en banan innan jag käka upp den.
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: yes, alla säger ju att det är in(ternet)sidan som räknas?
Dumpat någon: yes it was so much fun
Stulit någonting: snodde en penna från skolan en gång, fortfarande dåligt samvete :(
Gjort något olagligt: asso, djurporr är ju lagligt i sverige , så nej ...............

Vem..
Saknar du:
Marie fisfjärt persson
Vill du döda: skitungen som står och skriker ute på gatan
Rörde dig sist: fästingen ..
Slog du sist: eh, pappa ( på skoj )
Kramade du senast: eh, minns ej
Kysste du senast: mitt knä
Skrev du till sist: gustav
Vill du vara som: josef fritzl,
Sårade dig sist: hanna, hon sa att jag suger..
Vill du bli galet full med: med måtta
Gjorde dig riktigt glad senast: Sophia,  min alldeles egna energikick
Fick du sms från senast: joakim
Ringde dig senast: gustav
Ska du gifta dig med: ser jag ut som en spåtant?
Får dig att skratta: det finns la fler än en person som får mig att skratta, annars hade jag vart ganska torr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0