Dagens citat

Dagens citat:
Jag och min lilla vän Kajsa sitter och snackar över msn om vardagliga saker, och så kommenterade jag en sak hon sa som va lite långsökt. (och alla som vet vem och hur liten kajsa är komemr tycka detta är komiskt) Både hon och jag är dumma "blondiner" och vi tänker varken stort eller fort för att vara ärlig.


K a j s a B a j s a säger:

jag tänker för stort
FORT! *

'   Gustafsson säger:
AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAHH
det va fan dagens citat !

K a j s a B a j s asäger:
fast kanske tänker fort också?
stort.. *
seriöst, det va inte med flit..

 



Kommentarer
Postat av: Knasa

hahaha :D !

usch, love ya.

2010-05-18 @ 16:18:25
URL: http://knasthok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0