Alla har den där speciella personen i sitt liv som får en att glömma bort allt i livet. Den personen som alltid finns, alltid lyssnar men måste inte alltid förstå. Men den är alltid där. Personen kan vara en nära vän, en i familjen, en man gillar.
Den som får en att glömma det som tynger ditt hjärta, den som kan finna lugnet och tystnaden i dem mest hårda situationerna. Du kan välja vem du vill att dela med ditt liv till och söka tröst hos,  men du kan inte välja vem du vill ska finnas där för dig. Den som vill finnas för dig kommer göra det på det vackraste sättet, den kommer inte låtsas som att den förstår situationen du är i , den kommer inte försöka hjälpa.
Men, den kommer finnas där, alltid, även om den inte förstår, även om den inte kan hjälpa.
Alla har den speciella, min speciella förstår mig inte, kan aldrig hjälpa mig, men den finns. Alltid.
Därför får den mig att glömma bort allt som jag vill att den ska förstå, för jag vet att den inte kan.
Den visar mig att allas ord som ska styrka mig, bara är ord..
Den speciella, som alltid finns där, som ger äkta styrka, utan ord.


♡Smulan.. ger styrka, utan ord.


Kommentarer
Postat av: Knasa

så söta<3

2010-03-13 @ 22:29:57
URL: http://thusss.blogg.se/
Postat av: helene

hihi, aa klänning är typ dödssnygg! :) hih

aw, tackis! din också :D

2010-03-14 @ 13:28:41
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0