ojoj

Glömt av bloggen, svar ja.
Men nu blir det ännu värre uppdatering pga. resa till Menorca.
Kommer försöka göra något inlägg medan jag är där nere, mest för mina "nära och käras" skull eftersom jag kanske inte kommer svara på allas sms.
Men hoppas ni här som stannar i sverige får det skönt.
bye.

(Nu tänker jag inte skriva att jag tror att planet störtar, för visst, fine, det hade vart en upplevelse. Men om jag svimmar i toalettkön igen då åker jag fan hem. NÖDEN HAR INGEN LAG PÅ FLYGPLAN)


Kommentarer
Postat av: hanna

HA DET BÄST SYSTER!

2010-06-23 @ 23:42:36
URL: http://kleemens.blogg.se/
Postat av: Anonym

att planet störtar? neeeeee, sån tur har vi inte...

2010-06-30 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0