♡ Åsa + Hanna Gustafsson ♡

Ja du syster, vet inte riktigt vart jag ska börja, men utan dig hade jag aldrig klarat dem här 3 åren. varje skratt har vart värdefullt och du ska veta att ingen någonsin satt sånt påverkande i mitt liv som du gjort.

Minnen:

Citat från Åsa:

Åsa- pappa.....?

Hanna- va?

Åsa- ...............

Hanna- sa du precis pappa till mig?

Åsa- eh, nej...?

 

Åsa- Hanna?

Hanna- ja?

Åsa- Hoppar du, hoppar jag...

Åsa- högre!

Hanna- du ska alltid förstöra allt ...

 

Åsa- Hanna, du är en konstig människa, på ett dåligt sett.

Hanna- tack åsa....

 

Åsa- Du är dammet på mitt golv, du är bajset under min sko, du är vaxet i mina öron, du är fästingen på mitt lår, du är snoret i näsan min, du är den svettiga lukten efter man tränat, vad som än händer, finns du alltid där.

Hanna- det va nog det finaste du sagt till mig åsa..

 

Åsa- Kom nu hanna, så hånglar vi upp en get!

Hanna- jag låtsas som jag inte hörde det där.

 

Åsa- meeeeeeeeeeen.......

Hanna- ...och kvinnor?

Åsa- kul hanna... kul..

 

Åsa- hanna? du skulle passa bra med mitt efternamn ;)....

Hanna- Vi har samma efternamn din idiot .

Åsa- doh..

 

Citat från Hanna:

Hanna- ropa på michael åsa.

Åsa- men jag ropar ju alltid, han kommer ju tro att jag är efterbliven!

Hanna- tro......?

 

Hanna- Bara jag som gjort rubriken så stor så den täcker halva sidan om scotland?

Åsa- ÅÅÅH JÄVLAR VI HAR JU FAN INLÄMNING IMORGON JU!!!

Hanna- jag älskar hur efter du är..

 

Hanna- det blir 22
Åsa- säker?
Hanna- *kollar facit*.... fan det skulle bli 21
Åsa- Fan...
Hanna- jo vänta nu, det skulle bli 22 va?
Åsa- nej? 21!
Hanna- aha.. då va det inget..
Åsa- KJELL VI BEHÖVER HJÄLP!
Hanna- NEEEJ VÄNTA JAG LÖSTE DET !
Åsa- va? fick du det till 21!?
Hanna- nej 22?
Åsa- du e ju fan värdelös.

Hanna- *sitter och slår mig på ryggen*
Åsa- ... hanna sluta, varför läser du inte i häftet!?
Hanna- spelar ingen roll om jag läser eller inte, kommer ändå inte fatta..

Åsa- kan vi inte sjunga typ " vi är dem bästa hon har"
Hanna- Åsa, det är fult att ljuga.

Åsa- Jag är fan GRYM!
Hanna- det kan ju diskuteras...


Jag har nog aldrig vistats med en ledsen min bredvid dig, tack för att du är du.















 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

SYSTER ÄLSKAR DIG SÅ MKT VI HAR DE BÄSTA MINNENA IHOP! Du får mig alltid att skratta, våran humor är den bästa! Kan va as stressad inför en inlämning (säg typ Tanzania, Kina..) men så sätter man säg framför msn med dig och glömmer det direkt! Hade aldrig klarat mig utan dig du är bäst (LLLLLLLL)

2010-06-12 @ 19:10:44
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0