Sunday

Vaknade upp hos hjärtat efter en rolig kväll.
Vi sov till 1 eller något. dock vaknade vi ju då&då, eller gustav gjorde, men jag sover ju som en stock.
Fast jag vaknade sex på morgonen törstig som en jävla taktus, så jag väckte pöjken och skrek på han att han skulle hämta kallt vatten, and so he did. Han fick en puss sedan, det är inte så farligt som det låter, jag va bara väldigt törstig.

Denna kvällen skulle egentligen spenderas hos Viktor också men hans brorsa skulle jobba och ingen annan kunde ta hem folk så det sket sig. Så nu kommer kanske mitt hjärta hit ist. Josse kommer hem idag också, men verkar inte som hon kommer hem någongång så vi får göra något imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0