Söndag

Vaknade upp bredvid anna klockan 12 och insåg att jag skulle på bio med josse senare under dagen.
så det var bara till att sätta sig vid datan och reservera biljetter.
Då jag snabbt insåg att jag spenderat ungefär 40% av mitt sommarlov på Bergakungen.
Har nog sett alla filmer som går på bio nu ungefär som är värda att se...
Twilight-eclipse
Sex and the city 2
Knight and day
Beck- levande bergavd

Det blev iaf kvällbio med min fina josse, och vi såg Beck, båda vi älskar beck filmerna så det fanns ingen bättre flicka att se denna bio med. Och filmen var ingen besvikelse, den var ruggigt bra och vi skrek allt till några gånger.

Sedan när man kommit hem från staden på kvällen kom min pöjk hit och vi somnade till ratatouille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0