nostalgi och yoghurt

En busstrip till stan och en puss från pojken senare.
Vart med josse heeela långa dagen, och jag klagar verkligen inte, vad ska man säga, vi har våra stunder.
Mitt i stan när vi båda blev trötta efter att leta efter pöjken o hans gäng så började josefin ta ut sin vrede på mig.
vilket resulterade i att jag fick sitta tyst i 20 minuter tills hon lugnat ner sig.
Nu låter det som vi fick värsta bråket, men så var verkligen inte fallet, faktum är att våra "bråk" är typ våra höjdpunkter under dagarna.

Fail 1:
Åsa- men han svarar inte..
Josefin- MEN VAFAN RING DIN FUCKEN POJKVCH........ *tuggummit flyger ur hennes mun av all ilska*
Åsa- oj.
Båda- *viker sig av skratt*

Fail 2:
Josefin- Du ska fan inte leta efter deras bil!
Åsa- nej jag litar inte efter bilen.
Åsa- NEJ, jag menade lita
Åsa- MEN VAFAN! leta, jag letar inte efter bilen.
Josefin- sämst, sämst är va du är.

Fail 3:
Josefin- det va den fucking tanten som gjorde att vi inte hann.
Åsa- vi hade ändå inte hunnit...
Josefin- JO! det hade vi.
Åsa- nej bussen hade vart full och vi hade inte hunnit.
Josefin- MEN JO VI HADE HUNNIT!!!
Åsa- nej vi hade in...
Josefin- KÄFT FÖR I HELVETE, vi hade hunnit!
Åsa- okej... vi hade hunnit
Josefin- exakt.
Åsa- fast vi hade egentligen inte det.
Josefin- Käfteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Mycket hjärna bakom mitt höghus till pannben må jag säga.



Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha, jag älskar dig och oss och våra stunder asså! <3

2010-07-27 @ 11:33:09
URL: http://josefiin.larsson.blogg.se/
Postat av: Karin

sv; ojoj tack så mycket, och detsamma till dig hörredu :D!

2010-07-29 @ 20:17:35
URL: http://karinhildesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0