Fel av mig.

Okej, nu vill jag bara klargöra en sak. Jag tittade på bilderna jag la in i inlägget innan med min söta vän josse.
Visst va dem lite kul? men jag måste bara säga, fyfan va jag är ful egentligen.
Jag är en sån människa som föddes ful, det bara är så. Söt i vissa lägen men jag är fan en ful människa .
Jisses vad skönt det är att säga det, jag älskar att vara ful, speciellt på bild.
Det finns så många flickor som är så himla söta, verkligen helt perfekta. man sitter och smådrägglar och bara "hooon vill jag se ut som!"

Men hur mycket dräggel och önskningar jag än ger av mig med så förblir jag i denna kropp.
Trots detta har jag ändå inte dåligt självförtroende, då hade jag nog vart emo nu.

Detta är något som alltid kommer finnas hos mig, men det är denna kroppen jag lever i och jag tänker fan inte missa en sekund.

 

 


Kommentarer
Postat av: Knasa

Åsa du är jätte fin! Och jag gillar dig precis som du är lilla Åsa :3 !

2010-07-31 @ 01:19:37
URL: http://knasathok.blogg.se/
Postat av: josefin

hehe, vi har en förmåga att alltid visa våran vackra sida på bild va?

2010-07-31 @ 02:48:37
URL: http://josefiinmlarsson.blogg.se/
Postat av: Jojo

Du e snyggggg kvinna

2010-07-31 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0