Tisdag

skolan sög, allmänt efterbliven bara.
Efter skola följde josefin med mig en snabbis hem, snacka lite oså.
Nu har hon dratt och jag är trött som fan.
Sitter och funderar lite på gymnasievalet trots att jag redan vet vad jag vill oså.
"Give me a head" ..

Dagens citat:

'Sitter på NO-lektionen med fysik och laborerar'

Åsa- Jag räcker ju fan upp handen hela tiden..
Hanna- aha?
Åsa- jaa? han tror ju jag är helt efterbliven och inte kan någonting !
Hanna- han tror inte åsa.. han vet... -.-
Åsa- men..








Kommentarer
Postat av: hanna

ahahahhahahhh digga bilden :D!! "GIVE ME HEAD!" "....vad håller ni på med..?"

2010-01-26 @ 22:18:13
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0