Onsdag-kväll

Nu sitter jag här, uppdaterar för en gång skull.
Anledningen till att jag inte bloggar fullt ut är att håller på och ska ändra bloggen, men så raderade vi ju allt på min dator för ett tag sedan, så det jag behövde försvann.
Men ska fixa det så fort som möjligt i promise.

Idag hade jag rätt mycket planerat, eller mer att Emma skulle komma hit och sova osv, innan det skulle vi dra ut med ngra och åka pulka eller något. Men sånt skiter sig alltid, så ikväll ska jag nog gå ner till några och se film istället, blir trevligt.

Har även idag städat hela mitt rum så det är rent & fritt från jul-skit.
ser 100 gånger större ut.

Morfars katt, i söndags på släktmiddagen

Morfars katt, i söndags på släktmiddagen

ska fortsätta titta tv nu,



Nedräkning- 2 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0