Onsdag-förmiddag

Kom nyss hem från skolan och är för första gången på 4 veckor, hyfsatt pigg.
Dock har ju självklart skolan varit seg, och kommer inte kunna uppdatera så mycket under dagen för ska börja skriva på mitt arbete till NO:n.
I slöjden började jag på en kjol, hoppas den blir bra.


Gårdagens citat:

Åsa- *sitter och läser om reflexer och hur kroppen reagerar på saker och ting*

så har boken tagit som exempel:
"om man kelar med en mus och den biter en i fingret, så rycker man automatiskt bort handen, det är ens reflexer som arbetat"

Då hör man hur hanna några sekunder efteråt har läst samma sak och skriker ut:

Hanna- VAFAN SKULLE JAG KELA MED EN MUS FÖR !?


HE-HE

Min katt är efterbliven.


Kommentarer
Postat av: hanna

hehe (a

2010-01-13 @ 15:04:41
URL: http://kleemens.blogg.se/
Postat av: karin

nej men gud vad söt !

2010-01-13 @ 15:49:59
URL: http://karinhildesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0