Lördag-förmiddag

ååh, detta har vart en härlig dag även om jag typ inte gjort något.. jag måste vara på något konstigt humör..
Har snackat med min kompis Ninni om att gå på konsert den 5 februari, Billy talent, sett dem 1 gång innan och dem är så sjukt bra live.
Sedan kanske jag drar till henne ikväll också och ser film, fast får se vad jag hinner med.
Har städat & ändrat lite i mitt rum idag, behövdes, eller det va inte så stökigt, mer att jag ville ändra lite saker.

Visst det är ap-kallt ute, men vafan, har man en system-kamera och gillar att ta kort. Är detta vädret helt perfekt. Tar man sig tid och fotar, så lär man få en hel del fina resultat.
Jag har tagit en hel del, men lägger inte ut dem här för har inte orkat "signa" dem eller hur man ska uttrycka det.
Så då kan andra sno dem.

the kids of tomorrow don't need today,

When they live in the sins of yesterday..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0