Lördag- eftermiddag

Hejsan
Jag sitter fortfarande i mjukbyxor och tjocktröja, och om 2 timmar ska jag liksom vara hos min kompis och börja "festa" eller typ tagga. Men då måste man ju liksom vara iordningfixad osv. I feel a little bit stressed out.
Men det blir säkert bra, jag får se ut som en påse jordnötter med ryck i benen.
Låter det inte helt awesome..

Nu ringde klockan där nere, vilket betyder att ngnting som har vart på plattan/i ugnen är klart, vilket motsvarar att maten är färdig, vilket betyder att jag borde sittavid matbordet just nu och trycka i mig mat men istället sitter jag och skriver om det jag ska göra om ca.2 sek . puss på bananen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"en påse jordnötter med ryck i benen" ?

now I feel lost...

2010-01-10 @ 00:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0