Fredag !

Idag pallrade jag mig till skolan strax efter 8, rackarna har tagit bort våran sovmorgon, men när man kommer till skolan, då se man att första lektionen är inställd.
Snacka om att jag blev besviken när jag fatta att jag kunde legat hemma ändå..

Aja, Skolan sög ändå, ganska virrig, långa lektioner, och minns inte något vi gjorde under dagen.

Dagens citat:

klassen sitter och läser om skrivregler i svenskan,
Läraren: jaha, då kan vi ta och gå igenom pappret vi precis läst...
Åsa: Men då blir ju pappret smutsigt..
Hanna: Va sa du nu....?
Åsa: ja du vet.. om man.. går.. på.. pappret?
Hanna: du är sämst..

OBS. Humorn var i sitt lägsta stadie under dagen & tröttheten tog över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0