Fredag-morgon

Vaknade nyss med ett leende på läpparna.
Det var verkligen en rolig kväll, så mitt nyår blev lyckat, hoppas erat också blev det !
Jag hade en awesome kväll, kan ta den lite snabbt.
Jag drog vid 3 tiden till Sophia där jag, josefin, och självklart Sophia skulle fixa oss & äta tillsammans.
Jätte mysigt och vi blev nice.. ;)
Sedan vid 7 åkte vi till Amanda med ett par grabbar.
Där blev det förfest och alla taggade till.
Vid kvart i 9 bestämde alla att vi skulle dra till Lokal festen,
Det gick snabbt och enkelt att komma in, det var bara att säga sitt namn så kollade dem om man var med på listan, sedan fick man stämpel och så kunde festen börja.
Alla mina vänner såg helt fantastiska ut.
Lite ledsen är jag dock att min kamera inte följde med menmen..
Får sno bilder från andra.
Sedan vid 12 slaget sprutades det skumpa och det är inte kul att få på sig..he-he
Vid 3 drog jag hem nöjd och glad.

Gott nytt år people !


Kommentarer
Postat av: Knasa

gott nytt år !

2010-01-02 @ 23:24:21
URL: http://thusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0