Tisdag

Denna morgon var jag alleles för trött för skolan.
Så jag gick till skolan när jag va klar så jag slapp stressa, visst kom jag lite sent men det fick bli så.
Vi hade musik, No, idrott(inställd), Lunch, Spanska(inställd), Matte.
Så jag sket i matten och drog hem.
Tänkte då fan inte sitta i skolan i 3 timmar. så jag slutade 10:24 hehe
Och imon slutar vi 12:00 hehe. 9E ftw.
Men vi förkänar detta, tro oss, vi har rätt ofta inställt, men gämfört med alla klasser, får vi alltid vikarie i form av en assistent till en i klassen.

Senare kommer sophia hit vi ska se paradise hotell finalen tsm oså, sweeeet !
Vi kommer få det bomb belive us ;)
Och imon ska jag också vara med henne och då får vi se vad vi hittar på .

Being ourselves, brought us together

<3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Being ourselves, brought us together!

- jag gillar de :D

Du är bäst Åsa, älskar dig så himla mkt!(L)

2010-02-02 @ 23:17:28
URL: http://sooophiaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0