Söndag x2

Jag hade söndag både igår och idag,
för är alltid trött och osocial på söndagar & det va jag igår så det blev en dubbelshoot med söndag,
Sitter och snackar med Ninni lillfis,
Kioskmongot likes you,


Juste, jag råkade svälja en knapp förut,
Knappen skulle sys fast på en tyg bit (ngn hemuppgift från slöjden)
hoppas den fastnar i min kära ringmuskel,
Så  bajset liksom kommer ur dem småhålen mitt i knappen,
jag kommer bajsa spagetti !
inget ni ville veta ?
Ser så ifram emot nästa toalettbesök ..


Nu ska jag lipa för att jag sett klart alla BandofBrothers avsnitt..
Men redan ikväll ska jag nog börja se om dem.

bye

Kommentarer
Postat av: Reidaralise

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-06-06 @ 11:40:16
URL: http://reidaralise.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0